KOPI SIHAT UNTUK PENGGEMAR KOPI

BERITA BAIK BUAT PENGGEMAR KOPI. BERITA BAIK BUAT WARGA SETAPAK. BERITA BAIK BUAT WARGA WANGSA MAJU. BERITA BAIK BUAT SEMUA.

Ha.. IbuNoey ada berita baik untuk semua penggemar kopi. Hai-O Min Kaffe, bukan sahaja kopi TERBAIK tetapi juga kopi SIHAT..Mungkin ada yang dah pernah dengar tentang Mineral Coffee a.k.a Min Kaffe yang diperbuat daripada kopi ROBUSTA yang diadun bersama GARAM BULUH. Kalau ada yang belum pernah dengar pasal Min Kaffe ni, jom IbuNoey kongsikan serba sedikit khasiat Min Kaffe ni.

- Memberi tenaga dan kecergasan sepanjang hari
- Menghilangkan rasa keletihan badan dan sengal sendi
- Mengurangkan masalah sebu ulu hati akibat masalah gastrik
- Membantu mengurangkan masalah sakit kepala akibat migrain
- Membantu mengurangkan sakit senggugut
- Membantu melegakan masalah kulit seperti jerawat badan dan ekzema
- Mengurangkan alahan seperti resdung dan alahan kulit
- Membantu mengurangkan masalah sukar tidur
- Membantu anda tidur lena diwaktu malam
- Mengurangkan masalah buasir dan sembelit
- Khasiat garam buluh membantu merawat penyakit kencing manis, sakit jantung, darah tinggi

bahaya min kaffe,bahaya kopi, cara mudah untuk kurus


Macam mana? Teruja tak baca tentang khasiat Min Kaffe ni? Atau ada yang kurang percaya? Erm, korang jangan tak tahu, IbuNoey dulu pun agak ragu-ragu dengan kebaikan Min Kaffe ni. Maklumlah, IbuNoey ni tak berapa nak serasi dengan kopi. Sebab kalau IbuNoey minum kopi, akan ada dua masalah yang IbuNoey hadapi. Pertama, IbuNoey akan sakit kepala. Kedua pula, IbuNoey jadi terlalu bertenaga sehingga badan rasa menggeletar dan susah nak tidur malam. Apabila susah nak tidur malam, mulalah keesokan harinya tak dapat nak bangun awal dan badan rasa letih. Tapi Al-hamdulillah, bila minum Min Kaffe ni, IbuNoey tak mengalami dua masalah macam yang IbuNoey sebutkan tadi. Sakit kepala memang takde. Lepas tu, bila minum Min Kaffe ni, memang bertenaga tapi taklah sampai tak boleh nak tidur malam. Malahan tidur malam lena je. Sangat berbeza jika dibandingkan dengan minum kopi biasa. Itulah orang selalu kata, belum cuba belum tahu. Nak cuba, boleh contact IbuNoey tau.

PM/Whatsapp/Call 019-5766441

Yang paling seronok, tak rasa lapar. Memang Min Kaffe ni mengenyangkan. Tapi taklah membuatkan kita langsung tak makan ye. Naya pula kalau tak makan kan. So, sesiapa yang nak kuruskan badan dengan cara selamat memang sesuai sangat ambil Min Kaffe. Min Kaffe ni pun bantu detoks badan kita.

Untuk mereka yang ada masalah sembelit tu pun boleh cuba Min Kaffe ni. Bukan apa, AyahMal kesayangan IbuNoey tu pun minum Min Kaffe ni. AyahMal ada masalah buasir. Bila dia consume Min Kaffe ni, ada perubahan sedikit nampaknya. Selesa sikit katanya bila nak buang air besar. IbuNoey sendiri kalau minum Min Kaffe ni, mudah je nak 'membuang'. Tak perlu tunggu sampai dua, tiga hari.  

Ramai yang bertanya macamana nak dapatkan stok Min Kaffe. Susah betul nak cari. Memang Min Kaffe ni tiada dijual di kedai biasa. Kalau ada pun, ianya mesti dari agent berdaftar. Kalau tak, dikhuatiri stok bukan yang asli. So nak bagitahu, IbuNoey agent berdaftar. Kalau nak beli, contact je IbuNoey. Untuk kawasan Setapak dan Wangsa Maju, IbuNoey boleh COD tau.

PM/Whatsapp/Call 019-5766441(IbuNoey)

Kalau ibu menyusu boleh minum ke? Jangan risau, kalau minum Min Kaffe ni, in shaa Allah susu badan tak merundum. Malah kalau sesuai pada badan, Min Kaffe ni membantu menambahkan susu badan. Tapi jangan skip pam susu ye. Kalau minum mana-mana milkbooster pun tak boleh skip pam susu. Itu kan peraturan penting dalam menjayakan penyusuan susu ibu.

Yang best lagi pasal Min Kaffe ni, sachet dia kecik je. Mudah nak bawa. Nak letak dalam handbag ke, nak letak dalam purse ke, nak letak dalam poket ke, boleh jer. Kalau korang nak makan kat kedai, order je air panas secawan, Lepas tu tuang 1 sachet, kacau kejap, dah boleh minum. Cadangan pengambilan Min Kaffe ni adalah 1 sachet sehari dan maksimum 2 sachet sehari.

harga kopi min kaffe, borong min kaffe, produk sihat, bahaya kopi

Dulu, Min Kaffe ni dikenali dengan nama Mineral Coffee. Tapi bermula 1 Mei 2016, ianya telah bertukar nama kepada Min Kaffe. Wajah baru, harga baru tapi khasiat tetap sama. Dalam sekotak tu, ada 20 sachet. Kalau dulu, harga sekotak Mineral Coffee RM30. Sekarang dengan nama Min Kaffe, harga sekotak RM33. Naik tak banyak mana pun. Yang penting khasiat dan rasa tetap sama. Kalau nak harga lama, boleh whatsapp IbuNoey untuk kita bincang-bincang sementara stok masih ada yea. Kalau nak jadi pemborong pun boleh whatsapp IbuNoey untuk kita bincang lebih lanjut.

PM/Whatsapp/Call 019-5766441(IbuNoey)




Kongsi Artikel Ini :
+
Previous
Next Post »
0 Komen untuk "KOPI SIHAT UNTUK PENGGEMAR KOPI"

Pendapat anda amat dihargai.

 
Copyright © 2014 Langit Berpelangi - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia